Sv: Os 2008

törs man hoppas på det? nån gång borde vi,tycker man ju, jag är skitglad om vi kammar hem nån medalj,valör kvittar....:P;)

lånar knapp
Av de länder som kommer i nästa pool bör vi väl slå canada, australien och schweiz? Eller vad tror ni? Kanske även brasilien?

Är det en omgång till?
ska alla rida då?
trög som man är :)

Men jävligt bra jobbat iaf och jag som har varit så sur på svt som inte visar nån ridsport, tar sverige guld nu så får dom ju en smäll på käften :D

Är det en omgång till?
ska alla rida då?

Men jävligt bra jobbat iaf och jag som har varit så sur på svt som inte visar nån ridsport, tar sverige guld nu så får dom ju en smäll på käften :D

Nä, lagtävlingen avgörs väl nu?

Men sen ska de ju rida om de individuella medaljerna också!

lånar.
Hur är det nu? avgörs laghoppningen idag, och ind imorn?

Haha, det vore så sjukt kul om Sverige tog guld. Har vi möjlighet till detta alltså?

Är det en omgång till?
ska alla rida då?

Hehe jaa precis. Ridsporten är ju en av dom äldsta sporterna och allt :mad: Och så visar dom simhopp och gymnastik istället..

Fast det vara inte bara i listan, utan i den lilla rutan som visades i bild också.. hur är det med resultaten från förra hoppningen, räknas de öht?

Jaa, och så är det näst största sporten i sverige!

Men är det idag det avgörs?

Komigen sverige, TA GUUUUUUULD!!!!

:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:

Den som följde bruksprovet kan titta extra noga på Angelique Hoorn som har startnummer 47. Hon var testryttare och en rätt omdebatterad sådan.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka