Örter - hemsidor??

M

moondance

Jag undrar vad det finns för bra hemsidor där man kan beställa örter??? Ni får gärna pm:a mej. Tacksam för svar!! ;)

Sv: Örter - hemsidor??

Tack tack! Ska genast ta en titt!!! :) :bow:

Tackar! Men det står bara: Sidan kommer att uppdateras inom kort, var vänlig hör av dig för förfrågan eller beställning! Så man vet ju inte vad dom har för utbud & priser. Men man kanske kan skriva eller ringa till dom!?

Jag såg det sen... Det är nog tillfälligt bara. För jag beställde därifrån för någon vecka sedan och då fungerade sidan.
Annars kan du nog maila och fråga ja om du ej vill vänta. :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 019
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 323
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 946
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar