Öronskabb

Piek

Trådstartare
Lilltjejen har lyckats få öronskabb :( var till vet och gick stronghold som skulle appliceras i nacken och cleanaural att göra rent öronon med. De sa även att jag kunde ta lite olja på en bomullstuss och göra rent morgon och kväll.

Men jag glömde fråga hur ofta man ska göra rent med cleanauralen? Vet gjorde rent öronen när vi var dit men hon är fortfarande ganska så svart?

Hur lång tid ca brukar det ta innan det slutar klia som värst? Var till vet i förrgår och det kliar fortfarande lika mycket trots att vi gjort precis som dom sa :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 935
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 809
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 481
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp