Orolig sövning

Okej skönt och höra tt det är mer som opererat rottweiler. Nu har han vart hos vet idag för sitt haltande ben, genom röntga från tår och upp i hela benet och bogen till skuldrorna, hittade inget större. lite lindrig artros i armbåge men väldigt lite för hans ålder tyckte ortopeden. Skönt det! Men han ska vila nu fler veckor och fick lite smärtstillande. Han är såklart jättetrött nu av sedering. Men att han ska sövas nästa vecka med oroar mig fortfrande men jag hoppas verkligen det enbart e en fettknöl.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Har 2 hundar med dåliga tänder, de är 14 och 11 år. Vi fixade tänderna i feb i år och de är redan lika mycket tandsten igen och några... 2
Svar
27
· Visningar
2 180
Senast: Lisen82
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Springer
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka