ernst
Trådstartare
Min häst är sex år och vi har åkt en hel del med honom i transporten. För ett år sedan blev han bredåkare och fick riktig panik i transporten, lutade sig mot ytter väggen och skulle bredda sig. Jag köpte en ny fin Henra vagn där han har gott om plats och en mjuk mellan vägg med 3/4 bom bak.Han har åkt nu i ett år utan problem, men i helgen skulle vi hem från en tre dagars tävling och han blev väldigt orolig igen. Han var genom svettig och nervös,trampade och sparkade med både fram o bak benen. Jag som fick en chok förra året då han blev panik slagen kännde nu att jag fick tillbaka den hemska känslan.
Är det någon som varit med om samma sak eller har någon sorts ide vad jag ska testa,,,jag har inte kört honom nå mer sedan i söndags då han va nervös,,
Jag har han ganska kort fast satt i bommen,kan de ha varit de som orsakat de hela,,kan en häst bli åk sjuk??
Är det någon som varit med om samma sak eller har någon sorts ide vad jag ska testa,,,jag har inte kört honom nå mer sedan i söndags då han va nervös,,
Jag har han ganska kort fast satt i bommen,kan de ha varit de som orsakat de hela,,kan en häst bli åk sjuk??