orolig "hästmamma"

vinkelina

Trådstartare
lite nojjig idag. min skötare skall rida min häst för första gången själv idag. hon är van med hästen från förr. hanterade henne när hon gick på lektioner mm. och när even hon skulle flytta till samma stad som jag pga av sina studier så var det helt naturligt att fråga om hon vill börja hjälpa mig. speciellt då jag har en liten knepig häst

igår var jag med i stallet o visade allt. hon red o allt gick bra. men idag skulle hon vara själv, vi hade inga tider som passa oss båda, o då hon nu känner hästen så måste det ju gå

men att man kan vara orolig. vet ju att min häst kan vara lite knepig ibland, men inte mer än att man klarar av henne.

*arg*

sitter berädd med telefon, ifall hon skulle ringa, ifall det har hänt nått

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 380
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 648
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama