Orolig för katten.

Lilla

Trådstartare
Pappa sa häromdagen att Z inte varit ute på länge.(Hon springer ut och in mkt) Jag tyckte inte att det var så konstigt då hon kan sova långa stunder. Men i går syntes det att hon inte var ok. Hon låg lite i hopkurad och såg inte pigg ut. Drack vatten men åt ingen mat och reagerade inte på mkt som hände runt henne. Läget är helt oförändrat och hon ska till vet vi två i dag. Men jag är så orolig så jag spyr nästan.
Ngn som haft katt i liknande tillstånd?
 
Sv: Orolig för katten.

Jag har haft det. Whisky såg riktigt ynklig ut, åt inget men drack jättemycket o gick sedan o kräkte upp alltihop. Jag körde in honom akut till djursjukhuset där de gjorde grundlig undersökning på honom och tog massor av prover. Han hade väldigt låg temp och hade diarré, annars var alla prover utan anmärkning. Han fick ligga inne med dropp från fredag till söndag eftermiddag. Sen blev han frisk och jag hämtade hem honom. Ingen veterinär kunde säga vad han blivit sjuk av.

Hoppas det går bra för din kise!
 
Sv: Orolig för katten.

Kisse är förkyld. 40 graders feber och snor uppe i näsan. Så nu har hon fått medicin och ska förhoppningsvis bli frisk :)
 
Sv: Orolig för katten.

Stackars lilla kissen, hoppas hon mår bättre snart.
Det är så läskigt när de blir sjuka.
Kram, Maya
 
Sv: Orolig för katten.

Ja hon hade lite snor högt upp i näsan och lite feber.
Nu är hon piggare. Dock är det lite svårt med maten fortfarande. Dricker som hon ska och äter lite ost.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
28
· Visningar
1 303
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 560
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 182
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp