grimman

Trådstartare
Var inne och kollade på www.eklunda.com och hingsten Orlando. Blev störtförälskad :love:

ÄR det någon här som har föl efter honom och kan säga lite om storlek, temperament, typ osv?

Har ju ett sto med härsamning som går åt både hopp och dressyr så jag tänkte göra en helomvändning och testa hur hoppdelen förärver sig efter att årets föl e. Bocelli verkar helt OK åt andra hållet...

Sv: Orlando

Det är jag också väldigt nyfiken på!
Orlando är en av mina hetaste kandidaterna till våren, vore väldigt intressant att höra om någon sett några avkommor?

Gick han WC-kval nyligen?

Senast ändrad av en moderator:

I mitt stall står ett stoföl efter Orlando. Har inte så många bilder på henne och ingen riktig uppfattning om henne eftersom jag inte ägnat henne så mycket tid. Är dock tillgiven och kelig men det har alla 3 föl av samma sto med 3 olika hingstar varit. De är vana vid mycket folk, många olika som hanterar dem, etc.

Liknande trådar

Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 596
Senast: iNHALE
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 445
Senast: Lyxzen
·
Avel Hej! Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Fannybadh
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka