Orkar inte..

Sv: Orkar inte..

Sen ska du inte bjuda dem på nån fest!! Det förtjänar de inte!
Försök istället hitta ett annat trevligt stall med bättre folk i.
De är ju inte snälla mot dig utan verkar mest försöka förstöra.
 
Sv: Orkar inte..

Sänder en tröst kram till dej..:(
Jag tycker du ska försöka att stå på dig (jag förstår att de är jobbigt just nu) och berätta för folket där nere hur du känner dig. Har ni något möte av något slag så skulle de kanske vara bra om du fick prata ut lite där? Jag tänkte innan du byter ställe så dom inte gör lika dant mot någon annan och för din egen del?.. Om en har blivit nedtrampad är de lätt att nästa blir de "svarta fåret" och trampas ned.
:mad:
 
Sv: Orkar inte..

Till alla: Jag är fri nu, jag har tagit mina saker och stuckit därifrån. Iof har jag inte meddelat det men jag tänkte att de kan ju faktiskt få höra av sig när de nu saknar mig :smirk: Lågt kanske, men jag vill visa dem hur de har sårat mig och jag klarar inte av att säga det - tyvärr. Men jag är FRI! :bump: :banana: :bump:

Burton: jag äter stark antiflamatorisk medicin men har inte behövt ta någon spruta än. Jag vet att jag får leva med det och det är okej, sen är jag ju inte överlycklig vissa dagar men sånt är livet!
Och någon fest kommer de knappast på :devil:

Panzerkat: Jo, jag behöver inte bli klappad på huvudet men ett krya på dig sms, ett tack eller något bevis på min existens och att de ser att jag också jobbar! Då hade jag svävat på rosa moln i år :cool:

Fiatempo: Åååh :o :o Tack! Jag skulle inte ha något emot att bo närmare göteborg, äälskar göteborg :p

Sandia: Jag tänker tyvärr inte sätta mig i ett möte med dem, jag har gråtit inför dem x antal ggr och de har inte ens brytt sig då. Jag tror det kommer dröja innan det kommer ett nytt svart får dit.

Men tack alla, ni är alla värda hur många rosor som helst för erat stöd :bow: :bow:
 
Sv: Orkar inte..

Okej, jag förstår om du inte vill på något fler möte då!
Förstår nu inte hur en del människor tänker.
JAg som tycker mötena å vårat stall kan vara jobbiga ibland. Tycker att de blir mkt tjaffs och så vidare. Hoppas de löser sig!
 

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 282
Senast: Ullmerkott
·
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 748
Senast: Cambrie
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 815
Senast: Badger
·
Ridning Jag har börjat fundera mer på det här med olika nivåer på ridskola, då jag i helgen var på en värdinnedag i stallet. Där gick de igenom...
Svar
14
· Visningar
2 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • A-kelpie, tollare eller collie?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp