D

dyrre

Vet någon hur den CNC*1 iga banan är i örebro lätt,svår,stor,teknisk?

Sv: Örebro?

ha ha ha sån aktivitet är det ju inte på denna sida så du kan förvänta dig svar på en halvtimme. Jag har inget svar på din fråga men kolla runt på youtube kan ju vara ett tips ? Där kan man ju ibland se videos från stället? Ett annat tips är ju att söka på detta forumet då kan ju trådar från förra årets tävling komma upp och folk brukar väl recensera i trådarna har jag fattat det som när man läser trådarna här nu om tävlingsplatserna. I trådarna brukar ju folk lägga ut filmer också ju.

Jag tog en massa bilder på både lätt, enstjärnig och typ 2/3 av debutantklassen. Alla blev inte superbra men om nån vill ha en bild på sig själv så kan ni väl pm:a nummer o klädsel/hästens färg så kan jag maila bilder om jag har på er :)

Kul :)

Jag hade nummer 505 (red som nummer 4 i *) med stor brun med bläs och 524 (startade bland som sista dock) med söt fux.

Jag antar du vet hur vi ser ut.

Men ordentliga ska vi ju vara. ;)
708, svart häst, jag grå brallor och svart upptill.

Har bilder :) PM:a mailadress så kan jag skicka dem!
Bara på den bruna dock, måste ha missat fuxen.. :(

Senast ändrad:

Ja det var synd att jag inte känner igen fler namn för jag tänkte 'äh nu känner jag ingen mer nu går vi' :p

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 840
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: gul_zebra
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar