Ordentlig ryggsäck

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men jag har hållit utkik sedan oktober 2023 så hoppet är ganska lågt.)
Har haft en Bergans Kollen 30 l, ser ut som på bifogad bild men jag hade en lila.

Önskemål:
Paddad rygg
Ordentliga, paddade axelremmar samt bröst- och midjerem
Ett stort fack och minst två andra fack, samtliga med dragkedja
Gärna färg, t.ex. lila eller turkos
Tåligt material

Pris: helst inte över 800 kronor.

1000021853.jpg
 
Jag har haft denna ryggsäck i nio år, och oftast använt den varje vardag.
https://homeofmillican.com/collections/hiking-bags
Det syns inte att den är använd och har aldrig gått sönder. Det finns fack för allt och den sitter perfekt på ryggen. Finns både band över bröstkorgen och midjan, men jag har tagit bort dom då den sitter så bra ändå.
Får ofta beröm för den av okända människor för att den är så snygg.

Jag kan prata om den i evigheter då dem är så bra. Mamma har köpt en likadan och älskar sin också.
Jag har den i grönt, men verkar inte finnas längre.

millican-smith-the-roll-pack-15l-with-pockets-daysack-1.jpg


Nackdelen är att den är lite dyr, men jag räknar med att kunna ha min i minst tio år till.
 
Jag har haft denna ryggsäck i nio år, och oftast använt den varje vardag.
https://homeofmillican.com/collections/hiking-bags
Det syns inte att den är använd och har aldrig gått sönder. Det finns fack för allt och den sitter perfekt på ryggen. Finns både band över bröstkorgen och midjan, men jag har tagit bort dom då den sitter så bra ändå.
Får ofta beröm för den av okända människor för att den är så snygg.

Jag kan prata om den i evigheter då dem är så bra. Mamma har köpt en likadan och älskar sin också.
Jag har den i grönt, men verkar inte finnas längre.

Visa bifogad fil 151380

Nackdelen är att den är lite dyr, men jag räknar med att kunna ha min i minst tio år till.

Fin färg men verkar enbart vara 15 l. Såg ingen större :(
 
Jag har en Helly Hansen WW som jag tror har det du söker. Kommer inte ihåg hur det är med remmar kring höften bara och har inte väskan med mej så kan kolla

IMG_3853.png
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp