S
Spider84
Alla har rätt att undervisa, det är väl det som kunskap är till för?
Då kanske det är dags att lägga ned snacket om att det är så många inom AR som undervisar trots att det inte borde?
I mina ögon har ni blivit mer och mer fyllda med dubbelmoral.
Ni säger en sak om andra och sen skiter ni det när det gäller er själva. Som t.ex. att man ska veta vart någon har fått sina kunskaper ifrån, att "nybörjare" inte ska undervisa och sen att ni verkar anklaga alla andra för att inte ha någon grund bortsett från er själva.
På ett ställe säger du detta för att på ett annat ställe säga:Världen är ful av expertieser,men ingen har alla rätt.
Efter att ha blivit överbevisad 4 miljoner gånger så har tom jag gett upp hoppet om att hitta fel.
Då är du antingen blind eller så blundar du. Som du själv säger ingen är perfekt och ingen kommer någonsin att komma speciellt nära det heller.
Sen att "ni" (kanske mest är Carmenzita?) håller på och hytter finger och anklagar världen runt er...nej förlåt...den Akademiska Ridkonsts "världen" för att vara nyfrälsta när ni själva har skrivit att ni är helt frälsta i tränaren...och sen inte lyckas hitta några fel. Det säger bara en sak att ni är allt det som ni anklagar alla andra för att vara.
Sorry, men jag blir lite måstt irriterad när någon skriver saker om andra (skitsam om det är om mig eller någon helt annan) som stämmer in på dem själva. Trots att ni skriver på ett sätt som ser ut som att det inte stämmer in på er.