Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade in i sept -06 o har ännu inte fått passet o fått svaret 2 gånger på att det är på g...först i april i år o sedan för ca en månad sen... Handlingarna finns där.
är i alla fall mitt personliga tips att kontakta kansliet om man inte fått sitt pass ännu och det är inskickat före 31 december 2006.
Det hoppas jag också. Kanske betalade hon snabbavgiften...
Är stark motståndare till "buskavel" om det är avel på mediokra ston och ej godkända hingstar. Hoppas och tror att dtta inte är något ASRP främjar. Jag har dock haft svenskuppfödda korsnings ponnyston födda före ASRPs tillkomat och ingen hingstägare har sett ner på mina ston utan välkomnat dem. En gång hämtade jag hem en tjock inte allt för vacker ponny hos en hingstägare som grattulerade mig till att ha ett så välmeriterat sto - hingst ägaren hade själv kollat tävlingsstatestiken
Jag skickade också in passansökan i dec -05, utan att ha fått något pass ännu.
För vem går det fortare???Welsh har endast en registrator som gör detta ideellt (vid sidan om ett heltidsjobb) och de passen kom mycket fortare!
Tror iofs inte att tanken var att någon skulle svara alls på deras Öppna brev...men nu blev det så o då tycker jag personligen att folk kunde hålla sig till saker som gäller styrelsen (inte avel), så kanske vi kunde få svar.
Det hoppas jag också. Kanske betalade hon snabbavgiften...