Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag funderade på att vänta ett tag till så att det skulle bli ett jäkla liv om att jag ändrade för det var ju så braJag som precis vant mig vid förändringen
Men jag håller med de andra och tycker det ser bättre ut som det är nu.
Fliken med Galleri och Blogg togs bort för någon vecka sedan, du är den första som kommenterat det. En anledning till att de togs bort är att det sedan nästan ett år tillbaka funnits dubbla länkar till Galleriet och Bloggarna, det kändes lite onödigt tyckte jag. Du hittar dessa länkar lite nedanför den meny som finns idag.Är det pga detta som länken till bloggarna har försvunnit?
Surfar man med mobil eller motsvarande skärmbredd är det inte lika enkelt att se.Vad roligt att få vara först med något! ;-) På min mobil ligger länken till bloggarna nu allra längst ner i botten på sidorna, där de senaste inläggen visas. Någon annan länk till bloggarna hittar jag inte.
@glömmerallt Håller med. När jag ska klicka på Senior, kommer jag nu istället in på Låna Häst
Känner mig rätt nollställd de första sekunderna innan jag insett misstaget.
Skriver under på detta! Mycket mer logisktJag hade velat ha, från vänster till höger, Annonser - Hästar - Grenar - Övrigt. Känns mest logiskt att Annonser och Hästar ligger bredvid varandra då det rör sig om hästannonser/hästrelaterade annonser. Sen blir det mindre hästrelaterade forum desto längre åt höger man går.