Wingates
Trådstartare
Jag har börjat få ont när jag ligger på sidan, närmare bestämt så får jag ont på sidan av låren/höften (där man är bredast sas). Det är som en molande smärta som ökar ju längre tid jag ligger kvar. Jag fick det förr när jag arbetade i stall och gick mkt på betonggolv - då fick jag ibland även känslan av att det var som en sena/nerv som gled över benet när jag promenerade men det har inte återkommit iaf. (Är fullt medveten om att det inte lär vara fysiskt möjligt men så kändes det)
Någon som har en aning om varför? Det sabbar min sömn lite då jag helst sover på sidan men måste rulla över på rygg iom att det gör ont.
Jag har även fått att jag lätt domnar av i armarna när jag ligger på dem eller har dem bakom nacken..
Är fullt medveten om att jag måste börja styrketräna igen men jag vet inte om det skulle lösa alla dessa problem..
Någon som har en aning om varför? Det sabbar min sömn lite då jag helst sover på sidan men måste rulla över på rygg iom att det gör ont.
Jag har även fått att jag lätt domnar av i armarna när jag ligger på dem eller har dem bakom nacken..
Är fullt medveten om att jag måste börja styrketräna igen men jag vet inte om det skulle lösa alla dessa problem..