Ont i svanskotan!

Sv: Ont i svanskotan!

Tack för ett bra och utförligt svar! Sen igår eftermiddag har jag mindre ont, men jag tror att det har att göra med att jag mest vilat (är förkyld). Jag hade som mest ont i söndags kväll efter att jag ridit intensivt 2 dagar i rad.

Och jag var så korkad att jag gick och jobbade (industrijobb) ändå utan bälte men å andra sidan - vem vet - jag hade kanske fortfarande haft problem med fogarna ändå oavsett vilket.

Jag tror att det är bra att använda bältet - dock ska man kanske inte tro att man bara på grund av bältet kan bära tungt och springa maraton ändå - utan även om man har bälte ta det lugnt (därav kanske den falska stabiliteten?)...

Jag använde Back on Track bälte en del för jag tyckte det var skönt med värmen. Är mkt glad över att dessa problem försvunnit nu när man är tung och fått andra krämpor....

Back on track rekommender att man inte använder deras produkter om man är gravid (eller till sitt dräktiga djur).
http://www.backontrack-global.com/se/användningsråd/

Bälte fungerar inte för alla, kanske drar man åt för hårt/sätter bältet för högt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 067
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet? Har sen några veckor tillbaka ont i...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Nu har jag gjort något man kanske inte "borde" göra, nämligen söka på nätet efter information om ett läkemedel (eller liknande) man...
Svar
14
· Visningar
4 567
Senast: kem
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar