Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leta helst upp en veterinär som är utbildad kiropraktor alternativt samarbetar med en.
Vem ska man ta ut om man misstänker att hästen har ont i ryggen? Veterinär? Kiropraktor?
Vad kan detta tänkas kosta, om denne inte hittar något fel?
Det är det som är så frustrerande! Jag skulle vilja boka in veterinär-ET-kiropraktor i ett och samma besök! Typ så att hovslagaren skulle få komma med samtidigt! Så man får en helhet.
Vet inte hur många gånger jag har varit hos vet. och de kör BÖJPROV... Vissa veterinärer verkar ha böjborv som universalgrej. Min häst har superben, det är resten som är kasst
*sorry för avreageringen*
Hur tror du att hästen ahr ont i ryggen? Reagerar den på sadlen eller är det när den känner att det tygns mot ryggen.. (eller hur man nu ska säga xD] För det kan väll liak gärna vara sadlen som skaver eller liknande?
Du får helt "enkelt" flytta till en landsända som erbjuder detta!
Jag misstänker ryggont efter som min häst "böjer" ryggen när man drar med två fingrar längs ryggraden. Min häst har även visat lite andra symtom som att vilja avlasta ryggen m.m. Men jag vet inte om det kan bero på sadeln kanske? Är en unghäst så hon kanske redan växt ur sadeln?
En fråga bara... har sett i många trådar att de talas mkt om ET... men vad är de?? Fattar inte om de inte är hela ord...
helsingborg ska vara bra har jag hört!
jag skulle absolut ha tagit ut en equiterapeut, aldrig en veterinär till ett ryggproblem (om inte min ET föreslår det).
jag skulle absolut ha tagit ut en equiterapeut, aldrig en veterinär till ett ryggproblem (om inte min ET föreslår det).