Ont I Ryggen

M

maria25

min häst har tydligen gått omkull eller trampat tokit i hagen och har nu suuuuper ont i ryggen, va har ni gjort åt saken? Jag tänkte (börja) med att ta ut min massör, har ni nått bra tips?? För han har gått ner i vikt oxå, rätt mkt! 6 årig vbl valack!:confused: :confused:

Sv: Ont I Ryggen

veterinär! FÖRST!

Du gå väl inte till en massör om du misstänker att du kan ha en ledbands/ligaments/muskel eller skelettskada??

Sv: Ont I Ryggen

Att han har superont i ryggen kan ju ha att göra med att muskler försvunnit när han gått ner i vikt så att sadel inte passar längre...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 061
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! Jag köpte en häst för exakt ett år sedan (november 2021) som var allt jag och mina döttrar drömt om. Extremt lätthanterlig, pigg på...
2
Svar
30
· Visningar
5 431
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 052
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar