R
rosita
Sv: Ont i ryggen/öm (långt)
glömde, min häst hade inte heller nån feber
Glömde, min häst hade inte någon feber.
glömde, min häst hade inte heller nån feber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde, min häst hade inte någon feber.
Blev din häst helt bra? Det känns jobbigt just nu, tungt! En lång konvalisens tid och en årstid som inte är rolig. Ena dagen är det uppåt, det här blir bra, nästa dag neråt, med frågan kan min häst bli helt återställd?? Var det kylan som gjorde det på din med?? Nä, det gäller att se framår och intala sig att inget är omöjligt och detta reder jag och hästen ut!!!
hur har det gått med din häst?
Min häst har antagligen muskelinflamation i ryggen o ska ha ut vet i nästa veckan.men usch vad tungt det känns när jag läser denna tråden. Har bara haft min häst i 2månader så han har antagligen haft detta sen tidigare.
Verkar som det tagit ca 6månader för er flesta att få hästarna bra.
Hur mkt pengar har ni fått lägga ut på det? lite nyfiken bara
Har alla hästar blivit helt bra?
Min häst fick lite skav på ryggen, men inte ryggont, bara skav. Så jag och mamma kom överens om att lägga på en padd, dock bara en som liknade shabrak, fast padd. men sedan köpte jag en fårskinnspadd. Efter ngr dagar fick han ryggont...
Den sadeln han har är specielt utformad för honom och passar perfekt. Anledingen till att han fick ryggont var padden. Padden gjorde så att sadeln inte låg åt rätt, utan det blev för trångt över ryggen.
Min åsikt är låt hästen vila tills hon inte är öm längre och prova sedan att rida utan padd och se hur hon reagerar. Okm det inte fungerar vet jag inte vad du skall göra...
Lycka till!!
jag har nu haft en tjej som gett akupunktur till honom. sen har vet varit här o tittat på honom. tog blodprov för att kolla värderna. men han trodde inte det var muskulärt utan att han kanske behövde en kiropraktor. men att man kunde se mer om man röntga honom.
ska man åka till röntgen eller kan man ta dit en kiropraktor direkt?.
vad det kostar att röntga en häst?
tar försäkringen såna här grejer?
det här känns fruktansvärt segt o stackars lilla häst