tigerflicka
Trådstartare
Hoppas det finns någon här som kan hjälpa mig. Som tur är har jag tidigare varit förskonad från fotledsskador!
Jag trampade snett och ramlade i en trappa för en vecka sedan.
Direkt efter gjorde det superont och de första två dagarna haltade jag fram. Dag 4 kände jag ingenting, och dag 5 var jag ute och sprang en runda.
Igår började jag känna av foten igen, inte så mycket när jag går, men t.ex. när jag trycker ner kopplingen på bilen. Idag känns det lite mer, även när jag går. Inte så att det gör ont, men det känns.
Foten har aldrig varit svullen eller blå efter att jag ramlade.
Här är en bild, där jag ringat in området som känns, det är bara det här området, och det känns ingenting när jag trycker där.
Ska jag vänta och se om det går över? Göra några övningar? Röntga foten?
Jag trampade snett och ramlade i en trappa för en vecka sedan.
Direkt efter gjorde det superont och de första två dagarna haltade jag fram. Dag 4 kände jag ingenting, och dag 5 var jag ute och sprang en runda.
Igår började jag känna av foten igen, inte så mycket när jag går, men t.ex. när jag trycker ner kopplingen på bilen. Idag känns det lite mer, även när jag går. Inte så att det gör ont, men det känns.
Foten har aldrig varit svullen eller blå efter att jag ramlade.
Här är en bild, där jag ringat in området som känns, det är bara det här området, och det känns ingenting när jag trycker där.
Ska jag vänta och se om det går över? Göra några övningar? Röntga foten?