Omslagspojken!!!

Sassy

Trådstartare
:love: :love: :love:
Ni har väl inte missat jordens snyggaste katt på omslaget till Våra Katter??? Han ser iofs inte så rastypisk ut, kisar i motljuset, men det är en härlig bild(när man se hela bilden ser man hur han har lagt tassen på min axel, men en tydlig min av "det här är min matte!!" (Han åkte omkrin på min arm i centrala stockholm, mycket nyfiken på allt...
På bilden inne i tidningen ser han lite mer "rätt" ut, och hans barn och barnbarn är ganska snygga de med...
*stolt*

Liknande trådar

Övr. Katt Bisarr fråga jag vet :p men satt och funderade på det igårkväll efter lite surfande på Buke och gosande med katt. Min älskling (burma)...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: Milene
·
P
Övr. Katt Måste bara presentera min pärla, min ögonsten, min älskade, underbara gamla katt Tusse. Han är för tillfället 14 härliga år och en...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och... 2
Svar
28
· Visningar
2 235
Senast: Åska
·
Övr. Katt 1. Deras totala oberoende. Katten behover inte dig men du kan inte tanka dig ett liv utan katter. 2. Deras satt att alltid ta allting...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: aemaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka