Omskolning av Travare

M

My Tonic

Hej!

Är det någon här som har erfarenhet av att skola om en travare till ridhäst?
 
Sv: Omskolning av Travare

Använd gärna sökmotorn, det finns åtminstone en tråd till i ämnet:angel:

Hade gärna använt sökmotorn om jag kunde hitta den...?? :)
Jag är ny här och är ganska trög med verkar det som... :confused:

Jag ser ingen sökmotor någonstans...... är det kanske för att jag använder Mac och inte PC?
 
Sv: Omskolning av Travare

Nästan längst upp på sidan finns en orange list, där finns "Sök", lite till höger.
 
Sv: Omskolning av Travare

Finns massor av länkar om travare...

Jag köpte min som 9-årig hingst. Kastrerade honom och idag är han 27. Han är tävlad i distansritt och har gått lektioner i både hoppning och dressyr för instruktör. Hoppad clear-round 90 cm felfritt många gånger... hoppade 1,10 med ryttare, löshoppad 1.20. Har mycket bra galopp och hoppteknik... (Jag är inte själv intresserad av att tävla men vill gärna utveckla min ridning)

Gick som lektionshäst med småbarn under en period, typ ridlekis... snacka om allroundhäst... Älskade barnen och uppförde sig som en ängel...

Kommer aldrig att få en häst som honom... Hoppas på att få ha kvar honom några år till...
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Vad kör ni för avstånd i skritt på upphöjda bommar ? Gäller häst med ca 140 cm i mankhöjd.
Svar
2
· Visningar
281
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 032
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp