Omröstningar

E

EQL

Vart har dom där omröstningstrådarna tagit vägen?
Ni vet där man typ kunde rösta på tex hoppning eller dressyr.
Dom var roliga tycker jag :angel::p

Sv: Omröstningar

Är det inte meningen att moderatorer ska svara på Bukefalos-hjälp? :angel:

Om du vill ha till stånd en poll föreslår jag att du kontaktar den moderator som är aktuell och föreslår en lämplig fråga.

Jag översätter tifos inlägg till lätt svenska:
Skriv till moderatorn på det forumet du vill ha omröstningen och ge ett förslag till omröstning.

Min reflektion:
Vi är inte här 24/7, vi gör detta ideellt. Dessutom är det inte vår uppgift att vara daddor och lekledare.

Saxat från Wikipedia:
Moderator, diskussionsledare, person på nätet med särskilda rättigheter i programvaran och med uppgift att hålla reda på nätbaserade forum (nyhetsgrupper, IRC-kanaler o.d). Uppgiften utförs vanligtvis av ideella personer och är av administrativ karaktär. I vissa fall förekommer även granskning om vilka meddelanden som ska publiceras för allmänheten. Syftet kan variera från att reducera volymen av inläggen till att filtrera bort stötande eller olagliga uttalanden. Rätten att överklaga felbehandling är också ofta begränsad.

Och för att ytterligare förtydliga - det är alltså endast moderatorer som kan starta omröstningar, inte vanliga användare.

Läs igen, Tifo, Ullo och A_K_N's svar. PM'a respektive forums moderator och ge TIPS på lämplig omröstning. Det är lite som A_K_N skriver, vi är inga lekfarbröder och/eller lektanter, utan det är bra om ni ger oss lite tips och idéer om VAD vi kan göra omröstningar om.

Mvh

IngelaH

Men nu är ju väldigt många moderatorer här och läser (eftersom flera olika har svarat så drar jag den slutsatsen) så då för jag fram mitt önskemål här.
Vad den handlar om är ju mindre viktigt.
Om ni inte gillar att vara lektanter eller vad du nu kallar det så kan ni väl skapa en funktion så vi kan kan göra egna omröstningar.

Ingen har sagt att vi nte gillar att vara lektanter... Själv ÄR jag utbildad Barn- och ungdomspedagog, vid Örebro Universitet, inriktning Fritidspedagog, så jag är nog egentligen en ganska ypperlig lektant... *skryter bara så där på söndagnätter*...

Men som sagt, tips och idéer är alltid roliga. Eftersom det är ett forum för ett antal tusen användare. Så är vi 15-20 moderatorer, så borde väl åtminstone 500 användare av detta antal bukeanvändare, som sitter här dagligen kunna ge förslag på lämpliga omrösningar...

Eller... ska det vara fjortisstuk...

Vad är snyggast

gredeskära rosefetter
neongröna rosefetter
Svarta rosefetter med dödskallar på

eller varför inte,

Vilken artist är bäst?

Lois Armstrong
Buddy Holly
Edit Piaf

eller...

Vilken frukost föredrar du?

Mannagrynsgröt
Fiberhavregrynsgröt
Frukostvälling

Och viktigast av allt...

Vilken krydda föredrar du till dina bukepopcorn?

Aromat
Örtsalt
Naturell

Vilken färg vill du ha på din bukespade till den röda hinken med prickar på, som står i sandlådan?

Blå
Grön
Gul

Vilken paj vill du kasta på din bukegranne?

Äpplepaj
Blåbärspaj
Köttfärspaj

:rofl::rofl::rofl:

Hmm... det känns som om det är dags att gå o lägga sig snart... :angel::banana:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Bufera
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
333
Senast: Cactus
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Ni vet ju det där med att man kan sätta en ljudabsorberande huva på hästar när de är reaktiva... har någon av er provat calming earplugs...
Svar
7
· Visningar
730
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama