Ömmande bröst

Sv: Ömmande bröst

I v5 till ca v11. Sen har de inte ömmat mer (och inte växt mer heller), men jag är bara i v18 så de kanske bara gör en omstart :D

kl

Mina bröstvårtor var lite ömma redan i v 5 men de började nog inte ömma ordentligt förän i v 7-8 någongång. Nu kan jag knappt kramas, ligga på mage, dra av mig en tight top eller vara vänd mot duschen utan att få ont! Är i v 15 nu.

//Julia

jag hade ÄL (enlikt uträkningar) den 16/7.
Och den 17:e började ena bröstvårtan att ömma.Den 18 ömmade båda två.Och i dag den 23 ömmar hela brösten jättemycket.
Kan dom börja ömma så fort:confused:

Jag inbillar mig inte att dom gör ont, dom gör verkligen ont.

jag hade ÄL (enlikt uträkningar) den 16/7.
Och den 17:e började ena bröstvårtan att ömma.Den 18 ömmade båda två.Och i dag den 23 ömmar hela brösten jättemycket.
Kan dom börja ömma så fort:confused:

Jag inbillar mig inte att dom gör ont, dom gör verkligen ont.

Om du inte har väldigt regelbunden mens skulle inte jag lita på uträkningarna på nätet för när ägglossningen verkligen ägde rum. I alla fall när det gäller mig kan det ändra sig ganska mycket i olika cykler.

jag har ätit p-piller innan.Slutade med dom den 29:e juni.
Fick mens den 2:a juli.
Så jag utgick från att mensen kom den 2:a och räknade ut ÄL efter den.

jag har ätit p-piller innan.Slutade med dom den 29:e juni.
Fick mens den 2:a juli.
Så jag utgick från att mensen kom den 2:a och räknade ut ÄL efter den.

Ok, det kan ju naturligtvis vara så att du är gravid redan, :) men jag skulle nog annars använda ÄL-stickor till en början för att konstatera ÄL. Även med stickor kan det vara klurigt ibland, och då är inte min cykel så där jätteorgelbunden, kanske 32-35 dagar normalt sett.

det är det ju hoppas på.Att jag är gravid:bump:

Vill testa mig nu men det är en vecka kvar till mens ungefär, om den dyker upp.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
558
Senast: Imogen
·
Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
460
Senast: Freazer
·
Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
404
Senast: VLMF
·
Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
774
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama