ömma rygg muskler

I

Isidor

min häst har fått ömma rygg muskler. men vet inte om det är av en sträkning eller sadeln. vi upptäckte det efter sträkningen har inte märkt nåt förut. men vad tycker ni jag ska göra låta honom vila helt eller har ni några tips.

Precis det hände med min f.d sköthäst. Han vart öm i ryggmusklerna och ägaren tog han till kiropraktorn. Det har nästan gått 9 månader och han mår fortfarande inte bäst, men d går uppåt!

En Kiropraktor i stallet knäckte lite på mig idag. SÅ Skönt! Man kunde liksom röra nacken :smirk:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII
  • Födda-24

Omröstningar