om tillskott

lovehorses

Trådstartare
Vad kan man ge hästen så att den får glänsigare päls?
Gärna något som man har i hushållet = billigare.
 
det här med oljor har disskuterats många gånger här, så sök på olja så får du nog upp något :idea:

Om man köper vanliga linfrö måste de koka i 20 minuter men det blir ett slem när man kokar det som är bra för magen också. Sen kan man köpa linfrökakor =dyrt men mindre jobb
 
Fodergäst e jättebra inte så dyrt och bara att ge.
Havs alger är bra mot det mesta men lite dyrare.
 
Håller med Fragansia helt och hållet. En väl balanserad foderstat ger en glansig hårrem på en välmående häst. Skrota alla tillskott och satsa på att få hjälp med foderstaten i stället. Blir både billigast och bäst.

;) Krocket
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: lilstar
·
Foder & Strö Helt plötsligt ratar min häst sin "mat" och jag får inte i henne alla tillskott. Brukar ge henne 1dl glyx mash, 1 dl lucernpellets...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp