Om någon möjligen skulle undra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara kolla ett ´pm som jag fått avisering om på mail och hade förklarat att jag inte ville paja tråden så jag läste aldrig inläggen. Dock vill jag reda ut det här med mitt nick eftersom det jag skrev tydligen väckte så många reaktioner.

Jag lämnade buke som mandalaki i samband med ett bråk 2019. Förmodligen blev jag bannad också, jag loggade aldrig in igen och kollade det. Men andra som var inblandade i samma utrensning blev det så det gällde säkert mig också. Jag lämnade dock för att jag inte längre ville delta.

Några år senare började mina hundplaner ta form, jag ville bolla dem nånstans och då gick jag tillbaka hit för att göra det. Dock kom jag inte ihåg mitt lösen, vare sig till buke eller till den gamla mailadress jag använt här. Alltså försökte jag inte ens börja grotta i det där, jag valde ett nytt nick i stället, det töntiga hundtant (eftersom jag ville prata om tanthundar). Jag hade inga planer på att skriva annat än på Hund då.

Efter det där kollade jag in då och då och fick ögonen på Willes trådar, jag såg att hon blev hårt åtgången och vid ett riktigt gräsligt tillfälle skrev jag i den berörda tråden för att försöka få stopp på eländet. I det inlägget skrev jag att jag var fd mandalaki.

Sen dess har jag skrivit mer och mer i hennes trådar, dels för att jag fortfarande tycker hon är alldeles för utsatt, dels för att hon och jag haft en kompisrelation.

Jag har alltså aldrig haft för avsikt att dölja vem jag var tidigare, det var av praktiska skäl jag skapade ett nytt konto. Vem jag var och är känns dessutom inte särskilt intressant.

Och det här är inte värt att diskutera, så om jag bara hittar funktionen nu så ska jag ägna mig åt oskicket att låsa min egen tråd.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
73 582
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
101 657
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
79 576
Senast: Klara
·
  • Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 276
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp