Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svaret. Det är nåt nytt påfund igenDet går fram ändå.I alla fall har det gjort det för mig.
Finns väl ingen "övrigt"-korg mera?Det går fram men brukar hamna i "övrigt" korgen och då är det inte alltid mottagaren ser det.
Jo? Eller...gör det inte? Jag har inställt så att jag måste godkänna meddelanden innan jag ser dem/får dem i inkorgen...Finns väl ingen "övrigt"-korg mera?
Svåra att missa, eller?Nej, ingen övrigtkorg längre. Nu kommer mess från okända som meddelandeförfrågningar överst i vanliga korgen.
Jag får mina förfrågningar i en annan mapp. Kan bara se dem på datorn dessutom.Nej, ingen övrigtkorg längre. Nu kommer mess från okända som meddelandeförfrågningar överst i vanliga korgen.
Har du messengerappen då eller bara kollar meddelande via fb?Jag får mina förfrågningar i en annan mapp. Kan bara se dem på datorn dessutom.
Jag har messengerappen.Har du messengerappen då eller bara kollar meddelande via fb?
Fast jag har för mig att du inte har messenger?Jag får mina förfrågningar i en annan mapp. Kan bara se dem på datorn dessutom.
Jag har messengerappen.
Fast jag har för mig att du inte har messenger?
Johodå!Fast jag har för mig att du inte har messenger?
Jo, det är sant! Som en notis liksom. "Mr Online Love Scam wants to connect with you" eller nåt liknande. Det har du rätt iOch det står inte meddelandeförfrågningar när du får ett mess?
Du behöver inte göra ngt allsSå...ska jag lägga till personen på messenger eller inte för att den säkert ska notera meddelandet?