Om man vill ställa ut sin hund ??Gåtillväga??

S

shalooj

Jag har länge velat ställa ut min hund. Det är en goldenretviver tjej på snart 2 år och hon har stamtavla.
men hur går man tillväga? Kan någon på ett enkelt men begripligt sätt berätta hur man ska göra??
är det något särskilt hunden måste kunna?
Hon har gått valpkurs som liten och nu på senaste tiden har jag gåtten hundkurs i Vardagslydnad med positiv inlärning.

Skulle gärna vara tacksam för svar och snälla dumförklara mej inte..:smirk: Jag är inte så "inne" på det här med o ställa ut hundar..

Sv: Om man vill ställa ut sin hund ??Gåtillväga??

Ring och prata med uppfödaren! Denna blir säkert glad över att du vill ställa hunden och har ju givetvis mycket egna erfarenheter att dela med sig av. Inte minst om hur man ska visa just golden.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 221
Senast: Kiwifrukt
·
Hundhälsa Hej, Jag har ett problem med min hund som jag hoppas få tips på hur jag ska få bukt med. För lite mer än 2 år sedan fick jag min fina...
Svar
3
· Visningar
14 048
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 413
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 227
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka