Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
diabla skrev:så det finna alltså ingen gemensam sida för alla lokala tävlingar i ens distrikt? Det är mycket som fattas på ridsports hemsida för oss som inte tävlar men vill börja. t.ex. clearrounder finns det ingen sida för och då inte heller lokala tävlignar. jag har gjort en egen sida med clearrounder, men vet inte om jag orkar göra en för lokala också. Jag skickade ett email till svensk ridsport och sa att dom gärna får länka till min sida, men nej, det har dom inte gjort.
Nån som jobbar på svensk ridsport som läser detta? - Fixa eran hemsida och utöka den så att vi som vill komma ut och tävla men inte har mammor och vänner som kan hjälpa till också kan lätt hitta tävlingar!
Nix, de lokala finns bara på distriktens hemsida.BeccaBus skrev:Alla lokala tävlingar finns med på ridsportsförbundets hemsida.
Mentan skrev:Nix, de lokala finns bara på distriktens hemsida.
Diabla: De lokala är ju inte svåra att hitta, bara att gå in på ditt
distrikts hemsida. Här finns länkar till alla distrikten
diabla skrev:om man vill börja tävla häst, vilken är den lägsta höjden som man kan börja hoppa då, på riktig tävling alltså?