Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, tack.
Då vet jag att en sadel jag har hemma nu inte passar... för om det gjorde det skulle schabraket se ut så som du beskrev, men nu var det bara smutsigt längst bak och framme vid manken,
Men min hest er fortsatt tørr og ren på midten, selv med en bomløs... På hesten min virker det som smuss/skitt fester seg mest på voilocken der der er mest bevegelse, altså lengst bak. Jeg har prøvd tusen millioner saler på han, og det blir ALLTID sånn, så jeg har sluttet å følge denne regelen...
Det blir jo alltid litt mer bevegelse helt bakerst under salen; der hvor den runder oppover liksom... Ingen saler ligger klistret til hesten fra første til siste cm? Hestens rygg har jo heller ikke samme fasong i alle gangarter!
På alle saler jeg har prøvd har det hvertfall vært renest der hvor salen har ligget tettest mot hesten Tydeligvis stikk motsatt av det normale...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.