Om man kan lita på folk som annonserar om medhjälpare på en hästgård

cazsandraa

Trådstartare
Om folk har annonserat på denna sidan om att dom behöver medhjälpare till sin hästgård tex i Tyskland eller någon annanstans. Ska man akta sig eller är det så pass pålitligt att man inte blir lurad och tex blir tillfångatagen och såld till något helt annat land? Hur vet man om annonsören är fullt seriös eller inte. Är det någon som varit i något annat land och hjälpt till med någon annars gård?

Sv: Om man kan lita på folk som annonserar om medhjälpare på en hästgård

Jag har varit och provjobbat i Tyskland 2 gånger. Men då hos välkända ryttare och tränare.
Och så har jag turen att min tränare bott i Tyskland i 20 år och jag har hört med henne först om hon känner till personerna och vad hon har att säga om dem.

Mitt råd är att försöka få tag personer som jobbat där innan och höra med dem.

Sv: Om man kan lita på folk som annonserar om medhjälpare på en hästgård

Håller helt med mooi. Svaret på frågan "kan man lita på folk?" är ju generellt NEJ! Så försök hitta ett ställe där det finns referenser från folk som jobbat där tidigare.

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 640
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 264
Senast: Totola
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 664
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 529
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.