Om man inte är med i en klubb

F

Fjunet

Hur ska man då kunna ta grönt kort? *jätteförvirrad*

Jag har hittat en provledare, men ska jag bara haka på honom där han håller sin nästa kurs?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Om man inte är med i en klubb

Jag föreslår att du blir medlem i en klubb i din närhet som anordnar en grönt kort-kurs eller kollar runt bland klubabrna, många klubbar har ett billigare pris för medlemmarna, men låter alla vara med och ta kortet om de vill. Alt pratar med denna provledare om det finns möjlighet att vara med.

Jag antar att du vill tävla att det är därför du vill ta det gröna kortet, för att väla måste du vara med i en klubb för att få vara med på klubbtävlingar och villd tävla på lokal eller hägre måste du vara medlem för att få skaffa licenes, så de tär val bara att bli medlem i en klubb!

Bli medlemm i närmaste bra ridklubb föreslår jag ! :rofl:

För att kunna få användning av ett grönt kort och kunna tävla så lär du ju vara medlem i en klubb i vilket fall som helst...

Bara att leta upp en lämplig klubb och betala medlemsagift...

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
156
Senast: SaraXX
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka