öm i ryggen??

U

Uddatyp

nu blev jag lite orolig..fast kanske inte behöver vara de.

min häst har stått ute i regnet konstant hela dagen och när ja kände/klämde på ryggen på kvällen så reagerade han?? :eek:
han har aldrig ömmat när ja kännt på ryggen förut..visserligen har ja inte gjort de när han varit så genomblöt men endå..

kan dom reagera när dom är väldigt kalla om ryggen eller borde dom inte göra de endå?

Sv: öm i ryggen??

Min unghäst reagerar oxå då hon är blöt och kall, ingen fara med det! Hon är kollad av equiterapeut som ansåg att Hon var totalt problemfri!

Ja nog kan dom det! Och då är det nog bra att ha iaf ett tunt regntäcke dom regniga dagarna :)

ok..va skönt o veta..då kan ja vara lugn.
jo han ska få ha på sej ett regntäcke nu när de regnar så han inte blir kall igen.

nu blev jag lite orolig..fast kanske inte behöver vara de.

min häst har stått ute i regnet konstant hela dagen och när ja kände/klämde på ryggen på kvällen så reagerade han?? :eek:
han har aldrig ömmat när ja kännt på ryggen förut..visserligen har ja inte gjort de när han varit så genomblöt men endå..

kan dom reagera när dom är väldigt kalla om ryggen eller borde dom inte göra de endå?
Tror inte du behöver oroa dej. Min häst är oxå väldigt känslig om han har vart ute i regnet. Får knappt ta på honom då. Man får stå i högsta hugg med regntäcket när det är oväder på gång ;)

Om man står och fryser så spänner man sig, står man och spänner sig och man är kall så blir muskulaturen lätt öm.

Jag hade som tidigas lagt på ett regntäcke vid regn och blåsiga dagar. Kanske nåt lite varmt täcke på ett par inatt för att mjuka upp.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 851
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 111
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 751
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 31