E
et_flikkan
I torsdags var hovslagaren i stallet och skodde min häst.Hon var ovanligt "dum".Stegrade sig,tänkte lägga sig ner m.m.Men bara när han bände benet utåt.Han trodde att det satt nått i bogen och tröck på en muskel där.och mkt riktigt hon kastade sig åt vänster med örona rätt ut.Detta var på den högra sidan.Igår när jag red henne gick hon orent,absolut inte mkt men jag kände att hon var halt.Kände på muskeln även då på båda sidorna vilket hon inte tyckte om,hon försökte bita mig samt kastade sig och blev som en banan.
Nu e jag så orolig var det kan vara.Kiropraktorn kommer ut den 1 semptember.Hon kommer få vila nu,jag kommer stretcha hennes framben och massera.Hon har ju aldrig visat detta förut,inte ens när jag har masserat hennes bog.Nån som har haft en häst med samma problem eller nån som kan tänka sig veta vad som e problemet.
Om hon inte blir bättre och kiropraktorn inte kan göra nått får hon åka till kliniken.
Nu e jag så orolig var det kan vara.Kiropraktorn kommer ut den 1 semptember.Hon kommer få vila nu,jag kommer stretcha hennes framben och massera.Hon har ju aldrig visat detta förut,inte ens när jag har masserat hennes bog.Nån som har haft en häst med samma problem eller nån som kan tänka sig veta vad som e problemet.
Om hon inte blir bättre och kiropraktorn inte kan göra nått får hon åka till kliniken.