Om havrepiggelin igen

S

Spirelli

Har pratat med Krafft om häst som blir hög på havre. Dom rekommenderade Groov istället för Ponny. Skulle avvakta minst tre veckor för att se om det blir bättre. Ev magnesiumbrist kunde också ge en stressig häst. Betfor var inte heller så lyckat. För övrigt var namnbyte på en del sorter aktuellt.

Krafft och övriga foderförsäljare är väl kanske egentligen inte rätt sätt att hjälp, svaret är ju rätt givet :)

Ponny innehåller ingenting sådär direkt, kastar mest pengarna i sjön. Så då är ju iaf Groov en bättre rekommendation :)

Behövs det kraftfoder?

Liknande trådar

Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
5 870
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 500
Senast: Irival
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 707
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama