Om en shettis inte...

jag har tänkt precis det samma, med tanke på att jag har två där hemma med samma promlem.. men jag kika upp lite löst för någa år sen o jag tror jag hittade då att man inte fick det.. men det kan ju va ändrat eller så..

JA, den får starta i ponnytrav, förutsatt att den har tre leds KÄND härstamning. Det behöver alltså inte nödvändigtvis vara "godkänd" stam utan bara den är känd.
Ponnyn ifråga måste ju också vara registrerad (SSS eller ASRPs korsningsponnyregister) innan du kan regga den i SPTF för travet.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Kamomilla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Frasse skulle bli hennes pappas häst att rida i skogen – men nu kvalar Minna Dottori honom till Amatörtouren. Det är ingen som märker...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 795
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar