Olja i maten

Apollo

Trådstartare
Har en liten Welsh springer spaniel valp på 5 månader som en del tycker är tunn och andra tycker är perfekt. Hon har ju inte valphullet som andra valpar har utan ser mer "vuxen ut" i hullet.

Hon har ätit Eukanuba valpfoder, men det åt hon dåligt kunde ta en timme innan det var uppätet om ens då.

Har börjat ge färskfoder, B***o, och det äter hon med glädje.
Så får vi se om det hjälper. Men skulle vilja peta till lite mer fett och har funderat på olja. Hur mycket ska man ge och vilken olja?

Sv: Olja i maten

Hade ungefär samma problem med min valp förut. Jag hade ungefär 1 tsk flytande margarin på fodret, då åt hon alltihop plus att hon gick upp något i vikt.

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 854
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
24
· Visningar
2 910
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 024
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 516
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka