Olika ridmönster ?

F

fissy

Jag är tyvärr ingen ägare av en regelbok, så jag har lite ont om fantasi på olika mönster. . . Någon som vet någon bra sida här på internet där man kan få lite inspiration, eller någon som har egen gjorda mönster ? Letar mönster till trail, horsemanship, western riding, reining m.m

Sv: Olika ridmönster ?

I regelboken finns det mönster till olika grenar. Det ska finnas en hemsida med mönster, men jag minns inte vad den heter.. hm, ska fundera.

Sv: Olika ridmönster ?

Okey. För jag har inte haft orken till att köpa mig en regelbok, men tänkte att det borde finnas ngt här på internet iaf ! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: MML
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024