Olika kraft

_jeanette

Trådstartare
jag skulle vilja ha ett bra kraftfoder som inte har alltför mycket energi. Gärna med mer protein men som sagt, inte allt för mycket energi.

vad skulle ni spontat säga då? har ni något bra förslag?

Sv: Olika kraft

har du kikat på krafft´s sortiment?
jag tänker direkt på deras "krafft grön/pluss".
har jag använt till unghästar och fölston (och konvalecenter)just för att det innehåller mer protein och mindre energi.

Sv: Olika kraft

Om det är kraftfoder du är ute efter så finns det väl en hel del men energivärdet är inte jättelågt. Krafft muskel eller groov 125, Mustang protein+ är några.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 548
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 872
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka