Oh nu är jag nervös!!!

Sablar22

Trådstartare
Kommer ni ihåg att jag berättade om Lilleman tidigare i höst? :idea:

På tisdag ska han gå premielopp :bump:
Dessutom är han ingen lilleman längre :cry:
han har växt och växt och blivit riktigt stilig :love:

Lite lagom mallig är han också, för hingsten som stod brevid honom tidigare har ersatts av ett sto.. åh vad han är kär :D

Håller ni en tumme för honom? :bow:

Lycka till!
självklart håller jag en tumme!
Ni får hålla en tumme på torsdag me, för då kvalar min häst... :crazy: å jag börjar redan bli nervös... :p Min första egna häst, som jag dessutom tränat själv... :eek:
Kommer vara värsta nervvraket när han väl är ute på banan (innan dess måste jag hålla honom lugn, så då e jag lugn... :cool: )

hehe....hmmm, 3 och 4 års säsongen för honom var ju inte mycket att hurra för :crazy:...BARA galopper...men SEN :love: :love:...säg till grabben bara att han håller sig lugn...det inte kusken klarar det fixar han själv :D :D piece of cake ;)

Du får det att låta så enkelt :D

Men jag bokar alltså in en massa galopper framöver då? :rofl: och miljonerna sen ;)

Lycka till! :bump:
Känner förväntningen och nervositen och saknar travlivet...

:banana: håller tummarna! inte för att jag tror det behövs, premien kommer han att klara gallant

tack... börjar bli nervöst nu... :crazy:
Piper Garden heter han...
Hoppas bara på en fast bana, han klarar inte kladdigt... :crazy: så sista "jobbet" idag gick åt skogen eftersom rakbanan var katastrof... :mad:
jaja, mutade han med clementin sen å så ska jag berätta för honom att om han klarar sig så ska han få vinter"vila" :) kanske inte ska säga att jag tänkte rida honom varannan dag... :eek:
Hoppas det går bra med din!

Nämen.. då kanske det är dags att börja med trav igen?

Vad sägs om en 6 årigt sto som inte vill springa? :idea:
Det vore väl nåt att bita i? ;)

:D
Vissa saker bör man nog inte nämna,
som tex kastrering :angel:

Clementinen fungerar bergis som muta :)

En kompis häst är förövrigt alldeles tokig i bananer..
med skal på :eek: :p

Såklart jag gör!!

Gaah, jag är hur tossig som helst!!
Han har aldrig sprungit med så många hästar förr.. och det är nog precis att han klarar tiden så det får inte hända alltför mkt under loppets gång :crazy:

*ler*Nej tack jag tror inte det!Det ska vara en valack och betydligt yngre...
Men visst är man sugen att börja igen...Vi får väl se!

Håller tummarna!

Jag brukar hota (lite snällt, sådär) damen (lesinghäst) att om hon inte sköter sig så sätter jag henne på första bästa hästbuss tillbaka till Stockholm. :devil: Brukar faktiskt funka. De gånger jag glömt har det inte gått så bra.
;)
MVH Eem

Jo jag hoppas då det..

Men det var ju inte alls längesen han såg ut såhär
hem.passagen.se/dorcha/djur/Horses%20048.jpg

Hur kunde han bli en STOR stilig sak bara huxflux :confused:

Liknande trådar

Träning Jag har en i år 6 årig unghäst. Köpte henne i maj för två år sedan. Då världens snällaste dock röhårig och sto. Hon var van att täckas...
Svar
16
· Visningar
3 074
Avel Jag är inte ute efter att smutskasta någon med denna tråd, och kommer därför inte att nämna några namn på varken hingst eller ägare. Det...
2
Svar
32
· Visningar
4 922
Senast: JSH
·
Hästvård Tillbringade hela dagen på Ultuna igår med kompisens äldre islandsvalack som blivit mycket dålig, skulle vara kul att höra era tankar...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 517
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 291
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar