ögoninflamation?

H

Hopphopp

jag har en dotter på 4 månader som har varit förkyld men är frisk nu. men det rinner mkt ur hennes ögon. hela tiden. kan hon fått ögoninflamation? jag ska till bvc imon men tänkte kolla här med:)

Sv: ögoninflamation?

Det är väl möjligt, vår son fick det men då blev det mycket gegg och ögat svällde och var igenklistrat på morgonen.
BVC brydde sig inte alls, tvätta var deras ord och om det inte går över får man väl fundera på operation :eek:
Det höll i sig länge.
Sen passerade vi sambons kusin som är läkare,
han skrev snabbt ut lite enkel ögonsalva efter att ha titta på ögat :)

Nu han vi aldrig använda det för vi han bara hem så fick han en hejdundrans magsjuka med hög feber och då försvann gojset i ögonen. :rofl:

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 767
Senast: Sezziyanen
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 923
Senast: gulakatten
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.