- Svar: 8
- Visningar: 1 158
För andra gången på två år döms en man från Österåker för att ha sexofredat unga hästintresserade flickor. Nu döms han till skyddstillsyn och behandling. Dessutom är ett tredje åtal på gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag öskar att skyddstillsynen innebar att han har tillsyn för att skydda andra från han.Välkommen till Sverige vart brottslingar skydds med än sina offer. "Skyddstillsyn och behandling" istället för att stänga in såna sjuka jävlar och skydda alla andra i samhället. Är ju det som fängelse är till för.
Min upplevelse är att sånt inte hjälper alls. Det följs inte upp och är bara massor barn eller kvinnor som åker illa ut.Vad jag öskar att skyddstillsynen innebar att han har tillsyn för att skydda andra från han.
Min gissning är att det är han ska skyddas i detta fallet, stackarn har väl fått hotelserMin upplevelse är att sånt inte hjälper alls. Det följs inte upp och är bara massor barn eller kvinnor som åker illa ut.
Vad menar du inte följs upp?Min upplevelse är att sånt inte hjälper alls. Det följs inte upp och är bara massor barn eller kvinnor som åker illa ut.
att personen kan fortsätta som vanligt och hålla på med sina äckligheter utan det har någon form av konsekvens eller skyddar samhället mot personens agerande, personen kan hålla på precis som vanligt med minimal påföljd.Vad menar du inte följs upp?