Ofredade hästtjejer igen – döms

För andra gången på två år döms en man från Österåker för att ha sexofredat unga hästintresserade flickor. Nu döms han till skyddstillsyn och behandling. Dessutom är ett tredje åtal på gång.

Den här har man ju läst om tusen gånger i olika forum - hoppas han ger sig nu! Grymt obehaglig människa.

Välkommen till Sverige vart brottslingar skydds med än sina offer. "Skyddstillsyn och behandling" istället för att stänga in såna sjuka jävlar och skydda alla andra i samhället. Är ju det som fängelse är till för.
Vad jag öskar att skyddstillsynen innebar att han har tillsyn för att skydda andra från han.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Pernilla Wahlgren och Christian Bauer har gift sig – igen. Bröllop nummer två pågår just nu i Marbella. Klädda i vitt framför 130 gäster...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
3 106
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V