Sv: Ofattbart

Fy satan! VIlka idioter!! han borde ju ha fått fängelse!! vaddå inte tillräckligt för misshandel?? :eek: :mad:
 
Sv: Ofattbart

:( Blirr så j.kla arg o ledsen när man läser om sånt här, fattar inte hur folk kan göra såhär..helt ofattbart.. och vilket straff sen??!!!:crazy: Borde bli inlåst :devil:
 
Sv: Ofattbart

Sjukt sjukt sjukt......
Finner inga ord, blir bara så ledsen när man läser sånt.
Böter????? Sjukt!
 
Sv: Ofattbart

Jävla idiot alltså.
:devil:

Tur att hunden fått ett nytt hem, hoppas den får det bra där!
 
Sv: Ofattbart

Här ser vi ju problematiken igen.
Vi har en jättebra djurskyddslag men inga j-la domstolar ser till att följa den. Det var ju fantastiskt att han inte fick tillbaka hunden iaf.. Hoppas han fick djurförbud också så han inte skaffar sig en ny liten oskyldig valp att ta ut sina aggressioner på..
 
Sv: Ofattbart

Åklargaren ville överklaga hos Högsta Domstolen, så förhoppningsvis tas det upp och den här idioten till hundägare får ett kännbart straff!
 
Sv: Ofattbart

Tydligen var det ett år sedan det hände, så som tur är så har ju hunden nytt hem nu...
Någon som vet om han fick förbud mot att skaffa nya hundar eller liknande?
 
Sv: Ofattbart

Ingen aning :devil: Så arg så jag skulle kunna slagit in huvet på den jäveln, hur f#n kan man göra så mot ett djur? Läste i Metro om hundens nya husse, verkare vara en bra människa, det stog att han gråtit när han sett bilderna på hundn tidigare :cry:
 
Sv: Ofattbart

Om det inte är tillräckligt att dänga upp sin hund med en jävla machete, vad är då tillräckligt? :mad:
 
Sv: Ofattbart

Hunden har det bra nu, men haltar enligt Metro fortfarande. Mannen som har hunden nu verkar vara en bra sort som inte kunde förstå hur man kunde slå hunden.

Adelsmannen borde dock ha fått ett hårdare straff, om inte annat för att visa att samhället inte tolererar djurmisshandel på det viset.
 
Sv: Ofattbart

Jag tycker också att han borde fått ett kt kännbarare straff. 3000 spänn är väl inget för honom antar jag.
 
Sv: Ofattbart

Dom som behandlar sina djur sådär hoppas man ska gå samma öde till mötes en vacker dag.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 493
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 963
Senast: Kilauea
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp