Ödmjukt öga för detaljer

Sv: Ödmjukt öga för detaljer

Hej Gunnar! Fin sidan har blivit här på Buke, tidigare var upplägget sämre och luddigare, tyckte det var svårt att manöverera kontrollpanelen på ett bra sätt, svårt att hitta sina skrivna inlägg vilket det fortfarande är. Måste leta upp mitt sist skrivna inlägg o sen klicka på mitt namn för att alla mina skrivna ska komma upp (?) vet ej om det e rätta sättet.

nu till frågan, HUR gör jag för att skapa en egen tråd? Kan INTE hitta knappen för det!!!!! *suck* har letat o letat men ej hittat den.

mvh t
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter (NT) Det blir ingen friidrottsgala i Cloetta Center. Istället blir det något i hästväg - en internationell hästshow, 22-25 september...
Svar
0
· Visningar
957
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (NT) 33-årige doldisen Johan Fyrberg ersätter avgående Sylve Söderstrand som förbundskapten för hopplandslaget...
Svar
0
· Visningar
967
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (NT) Malin Baryard och Helena Lundbäck är affischnamnen i ridsportens nya gala. Den hålls 29 januari i Linköping...
Svar
0
· Visningar
1 119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (NT) Vikbolandets RF lyckades bra i Linköpings FRK:s allhelgonahoppning. Bland ponnyerna blev det andraplatser för Erica...
Svar
0
· Visningar
958
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp