Och vi har TR för att?!

quigley

Trådstartare
Jag tror jag håller på att bli galen på riktigt. På alla tävlingar jag varit hittills i år har starttiderna ändrats efter 20.00 dagen före start. I TR finns tydligt angivet när definitiva listor ska finnas. Varför följer inte klubbarna detta? Varför har klubbarna inga länkar till rätt startlistor på sina hemsidor utan bara till preliminära?

Vill klubbarna att man ska komma på fel tid eller vad är grejen?

Bara jag som märkt detta, eller någon annan som fått sina starttider ändrade 2300 dagen före start?

Sv: Och vi har TR för att?!

Nej, jag har inte heller stött på det, däremot sena starlistor och ryttarmeddelanden.

Sv: Och vi har TR för att?!

Jag tror jag håller på att bli galen på riktigt. På alla tävlingar jag varit hittills i år har starttiderna ändrats efter 20.00 dagen före start. I TR finns tydligt angivet när definitiva listor ska finnas.

Definitiv startlista ska finnas tillgänglig senast kl 20.00 för dagens första klass, vad gäller de andra klasserna under dagen så kan de ändras till 2 timmar före start.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 926
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 292
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
3 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat