Och nu har mina inlägg försvunnit????

S

stally

Jag har skrivit en del inlägg,nu är dom borta ?
Vad gör jag för fel? :bump:
 
Är det inlägg du skrivit i trådar som finns kvar eller trådar du skrivit/inlägg i trådar som också är borta?
Finns tråden kvar men inte ditt inlägg låter det mystiskt. Skriver du något olämpligt så kan ju moderatorn ta bort ditt inlägg, men då brukar det oftast stå att inlägget är raderat.
Om hela tråden är borta så kan den vara för gammal, hur snabbt det går är olika på olika forum (på tex Äu, Senior så går det snabbare).
 
Nej jag har inte skrivit nåt uppseendeväckande.Så det kan det inte vara.Skrev t.x på "stegrande häst" det finns markerat på min lista över inlägg men syns inte alls på forumet?Mysko va.Nu får vi se om detta blir kvar.
 
Om du menar det du skrev i den här tråden:
NH-stegring

Så är det väl inlägg fyra uppifrån?

Enligt ditt inläggsantal så har du gjort sju inlägg, och de finns väl kvar allihop?
 
Tack! Jag e en nörd på detta.
Ni kanske kan hjälpa mej hur komma in på chatten oxå? :banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 333
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp