Obesegrat amerikanskt sto

carinah

Trådstartare
Missade för några torsdagar sen tv 4 sporten, där de skulle berätta mer om detta obesegrade sto som nu tävlat färdigt.
Tyvärr minns jag ej namnet på hästen o ch hade gärna velat se inslaget om henne. Någon här som vet vem hon är?

Sv: Obesegrat amerikanskt sto

Det måste ha varit Zenyatta! Det var ett inslag om henne förra torsdagen. Inslaget börjar med en video av hennes seger i BC Classic förra året! Som jag fick se tack vare min underbara väninna MaLus!!:love:

Det finns en hel del videos av henne på YouTube och det svenska reportaget om henne var också bra!

Råna en bank och åk till USA och kolla in BC - det är värt det!:bow:

Det måste ha varit Zenyatta! Det var ett inslag om henne förra torsdagen. Inslaget börjar med en video av hennes seger i BC Classic förra året! Som jag fick se tack vare min underbara väninna MaLus!!:love:

Det finns en hel del videos av henne på YouTube och det svenska reportaget om henne var också bra!

Råna en bank och åk till USA och kolla in BC - det är värt det!:bow:

Ok,tack. Ville verkligen se insage, få se om det går att hitta reportaget på svt play....

delvis kl

Zenyatta :bow: :bow: :bow:

Det står på Zenyattas hemsida att hon startar den 6 November i the Breeders Cup. Så slutat tävla verkar hon inte gjort.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 985
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 601
Senast: Calmiche
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka