• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Liiisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 966
L

Liiisa

Någon som vet var man kan få tag på utrusting av färgen oakbark?
Köpte en Pessoasadel i den färgen idag och undrar nu var jag kan hitta träns, sadelgjord och stigläder i samma färg. Någon som vet?
Tack på förhand.

Sv: Oakbark

Finns ju givetvis från Pessoa det också!!!! :p Jag har båda träns och gjord från Pessoa, har dock ingen pessoa-sadel längre.. Fråga där du köpte sadeln, dom kan ta inn till dig.
www.pessoasaddles.com

Pessoa har ju mängder med saker i sitt märke. HG har ungefär samma färg... Dyon också...

Jag har iaf hittat grymma benskydd :D

Dessa

Vart köpte du sadeln? Pris? Jag vill också ha...har spanat på dem ett tag men min häst är bara 2år...haha...igår var 3-årstestet här i Örebro o en häst hade en sån sadel...grymt läcker... :d

Kan kika om jag hittar träns o återkomma

Centaur: Är du nöjd med den övriga utrustningen du har av pessoa?

EmelieR: Nu kommer jag troligtvis låta helt knäpp - men vad är HG för märke? Det har jag nog inte hört innan..

Novelette: Ooooja, de var fina. Kostar säkert också :p Jag köpte min av en kompis. Den passade inte hennes häst längre, hon hade haft den i ett år ungefär. Fick ge 7900 för den, så det var ju överkomligt. Det är en a/o amo. Hehe, min häst har just blivit 4, så jag hoppas verkligen att den passar honom länge för det är den bästa sadel jag haft änsålänge :)

Ja, jag har också hittat saker därifrån. Visst är utrustningen fin? :love:

Tacktack, ja, du såg helt rätt :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka