Shimzy
Trådstartare
som jag skrivit innan..(förlåt om någon tycker jag tjatar) men jag skall flytta och måste ju byta stall.. var å kollade på ett stall i helgen, som jag gillade och de känndes ok med dem som var där å så.. men några små saker störde mig..tex.. obroddade i hagen..och om de är halt så får hästarna stå inne hela dagen istället.. tycke ni det är okej?
ja på ett sätt är det ju bra att en flock på 10 hästar inte går broddade, men vill ju inte heller råka ut för fläkskador..eller spänningar..
å inne hela dagen..va händer om de är halt i flera dagar?
är jag bara tramsig som hakade upp mig på detta..är det vanligt att de är så i inhyrnigs stall? bara stått i litet stall innan (max 4 hästar, här var det 10-15 platser å lika många hästar)..
Tack, mvh lene!
ja på ett sätt är det ju bra att en flock på 10 hästar inte går broddade, men vill ju inte heller råka ut för fläkskador..eller spänningar..
å inne hela dagen..va händer om de är halt i flera dagar?
är jag bara tramsig som hakade upp mig på detta..är det vanligt att de är så i inhyrnigs stall? bara stått i litet stall innan (max 4 hästar, här var det 10-15 platser å lika många hästar)..
Tack, mvh lene!